Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.

Reformio Vevőszolgálat elérhetősége munkanapokon 8:15-16:15 | Email: info@reformio.hu | Tel:+36701234512

Gyakori kérdések

MIÉRT JOBB REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNAK LENNI?

  • Regisztrált vásárlóként a következő alkalommal gyorsabban tudsz vásárolni, a számlázási és szálítási adatokat sem kell ismételten megadnod!
  • Sikertelen bankkártyás tranzakció esetén be tudsz lépni a fiókodba és új fizetési tranzakciót tudsz indítani vagy fizetési módot tudsz váltani. Ehhez nem kell új rendelést leadnod és nem kell aggódnod, hogy eközben esetleg elfogy a készlet.
  • Regisztrált vásárlóként speciális kedvezményeket kaphatsz, különleges ajánlatokból választhatsz.
  • Regisztrált vásárlóként automatikusan a Reformio Klub tagja leszel.. A klubtagsággal járó kedvezményekről itt olvashatsz részletesen:  Reformio Klub - Kedvezmények

HOGYAN REGISZTRÁLHATOK?

A legfelső menüben  kattints a "Profil" menüpontra!  A megjelenő BELÉPÉS ablakban legalul nyomd meg a "REGISZTRÁCIÓ" gombot. Ekkor megjelenik a kitöltendő "űrlap".

Ne felejtsd el elfogadni az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót sem! Amikor mindent kitöltöttél , akkor kattints  a legalul találató "REGISZTRÁCIÓ" gombra.

A regisztrációról értesítő e-mailt kapsz, amelyben ellenőrizheted a megadott adatokat. Az adataidat bármikor módosíthatod a vásárlói fiókodban. Arra azonban figyelned kell, hogy az adatmódosítás a már korábban leadott megrendelésre nem lesz érvényes!

MIT TEGYEK, HA ELFELEJTETTEM A JELSZAVAMAT?

Igényelj új jelszót!  A legfelső menüben  kattints a "Profil" menüpontra!  A megjelenő BELÉPÉS ablakban a jelszó mező alatt kattints az "Elfelejtettem a jelszavamat" szövegre!

A megjelenő ablakban add meg a regisztrációhoz használt e-mail címedet! Ezután várd meg, amíg a levél megérkezik, és ne igényelj közben új jelszót, mert akkor nehéz lesz nyomonkövetni, hogy melyik jelszóigénylésre, melyik levél érkezett.

NEM KAPTAM ÉRTESÍTŐ LEVELET A RENDELÉSEMRŐL! MI TEENDŐM?

Ha nem kaptál automatikus értesítő levelet a rendelésed megérkezéséről, akkor az alábbi dolgok történhettek:

  • Elírtad az e-mail címedet.
  • A levél a postafiókod spam v. promóciós mappájában landolt.
  • Megtelt a postafiókod.
  • A termékek a kosaradban maradtak, mert a Megrendelés összesítő oldalon nem kattintottál a "Megrendelés" gombra (ne nevess, volt már ilyen).

Ha úgy gondolod, hogy elírhattad az e-mail címedet, akkor hívd fel telefonon a Vevőszolgálatunkat, vagy a saját e-mail címedről küldj levelet nekünk és írd meg, hogy mikor, mit rendeltél. Ennek alapján beazonosítjuk a rendelésed és javítani fogjuk az e-mail címet.

Ellenőrizd a postafiókod spam vagy promóciós mappáját és ha ott találod az értesítést, akkor tedd át a beérkezett levelek közé!  A levelező rendszerek egy része megjegyzi ezt a műveletet és a következő alkalommal már jó helyre teszi az értesítő levelet.

Amennyiben megtelt a postafiókod, akkor az értesítő levelünket sajnos már nem fogod megkapni.

Regisztrált vásárlóként be tudsz lépni a fiókodba és ellenőrizheted, hogy van-e élő megrendelésed, vagy a kosárban ragadtak a termékek. 

HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A RENDELÉSEMET?

Minden módosítási igény esetén vedd fel a kapcsolatot a Vevőszolgálattal! Vedd figyelembe, hogy a vásárlói adatok módosítása (pl. szállítási cím, számlázási cím, telefonszám) esetén a módosítások már nem lesznek érvényesek a módosítás előtt leadott rendelésedre!

MIKOR IGAZOLJÁK VISSZA A MEGRENDELÉSEMET?

A megrendelésedet akkor igazoljuk vissza, amikor leellenőriztük és már be is csomagoltuk azt.

MENNYI IDŐ MÚLVA SZÁLLÍTJÁK KI A CSOMAGOMAT?

A munkanapokon 10:00 óráig leadott - teljesíthető állapotú - rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik már a következő munkanapon megkísérlik a kiszállítást.

Kérjük, hogy a szállítási címen tartózkodjék valaki, aki át tudja venni a csomagot!

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy bizonyos adatok hibás megadása esetén a csomagot nem tudjuk feladni akkor sem, ha a megrendelt termékkel minden rendben van.

Ilyen adat például, de nem kizárólag

- a telefonszám, amelynek hibás megadása esetén a Futárszolgálat nem veszi át a csomagot (a rendszerük ellenőrzi!);

- az irányítószám, amelynek hibás megadása esetén a Futárszolgálat nem veszi át csomagot (a rendszerük ellenőrzi!);

- céges megrendelés esetén az adószám, amelynek hibás megadása esetén nem tudunk számlát kiállítani;

- magánszemélyként történő vásárlás, vagy regisztráció esetén céges adatok a számlázási címben, amely esetben nem tudjuk kiállítani a számlát.

MIT TEGYEK, HA A FUTÁR SÉRÜLT CSOMAGOT AKAR ÁTADNI?

Semmiképp ne vegyél át sérült csomagot a Futártól! Ilyen esetben vetess fel jegyzőkönyvet a sérülésről és minél előbb lépj velünk kapcsolatba. Amennyiben a futár elzárkózik a jegyzőkönyv felvételétől, akkor azonnal jelezd ezt a Vevőszolgálaton telefonon, vagy írásban.

Ez azért szükséges, mert ha nem vesztek fel jegyzőkönyvet, akkor előfordulhat, hogy a Futár sikertelen kézbesítésként, vagy az átvétel megtagadásaként jelöli meg a csomag állapotát. A mi folyamataink alapján ez elállásnak számít. Ebben az esetben nem küldünk új csomagot a saját költségünkön, hanem újra le kell adnod a rendelést.

KIBONTOTTAM A CSOMAGOT ÉS SÉRÜLT TERMÉKET TALÁLTAM BENNE. ILYENKOR MI A TEENDŐ?

A termékek ill. azok csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt csak a termékekről és a teljes külső csomagolásról készített fényképekkel együtt fogadunk el írásban, az info[kukac]reformio.hu e-mail címen!

Külön felhívjuk a figyelmet arra, hogy a terméknek vagy a csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt NEM fogadunk el abban az esetben, ha a csomagot a kiszállító partnertől eleve sérülten vetted át és nem vetettél fel jegyzőkönyvet a sérülésről. 

KIBONTOTTAM A CSOMAGOT, DE NEM VOLT BENNE SZÁMLA. HOGYAN KAPOM MEG A SZÁMLÁT?

A számlát e-mail-ben küldjük el számodra, közvetlenül az ügyviteli rendszerből. A kiküldésre aznap kerül sor, amikor a csomagodat összekészítjük és a visszaigazolást megkapod.  Vagyis a számla  már a csomagod megérkezése előtt eljut Hozzád, ha helyesen adtad meg az e-mail címet és nincs tele az e-mail fiókod.

MEGKAPTAM A SZÁMLÁT, DE AZON NEM UGYANAZOK A TÉTELEK VANNAK RAJTA, MINT A RENDELÉSBEN. HOGYAN LEHETSÉGES EZ?

A webáruházi rendszer külön tételként kezeli a termékeket és a termékekre adott kedvezményeket és külön sorban is jeleníti meg őket.  A számla pedig az ügyviteli rendszerben készül, amely összevonja az adott termékekre érvényes árakat és kedvezményeket. 

Ezért, amennyiben szeretnéd ellenőrizni, hogy a számlán és a rendelésen szereplő értékek megyegyeznek, akkor a végösszeget hasonlítsd össze. Amennyiben a webshop rendelés végeösszege és a számlán szereplő végösszeg megegyezik, akkor biztos lehetsz benne, hogy minden terméket azon az áron kaptál amelyen megrendelted.

KIBONTOTTAM A CSOMAGOT ÉS NEM AZ VOLT BENNE, AMIT RENDELTEM. ILYENKOR MI A TEENDŐ?

Kérjük, hogy ilyen esetben ne bontsd ki a terméket és ne használj el belőle semennyit! Azonnal jelezd a Vevőszolgálaton a problémát és haladéktalanul kicseréljük a terméket. Ezt azonban csak akkor tudjuk megtenni, ha a tévesen szállított termék sértetlen és bontatlan!

Kifejezetten felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a vevő a tévesen szállított termék esetén is felel az átvett termékben bekövetkezett károkért, vagyis az értékcsökkenésért. Amennyiben a visszaküldött vagy visszahozatott termék felbontott, használt állapotban érkezik és/vagy a termékből hiányzik, akkor csak részleges visszatérítés illet meg. A visszatérítés mértékét minden ilyen esetben az adott termék eredeti értékétől, a visszaküldéskori állapotától és mennyiségétől függően egyedileg állapítjuk meg.

MEGKAPTAM A CSOMAGOMAT, DE MEGGONDOLTAM MAGAM! ILYENKOR MI A TEENDŐ?

Kérjük, hogy ilyen esetben ne bontsd ki a terméket és ne használj el belőle semennyit!  Elállási szándékodat jelezd a Vevőszolgálatnak írásos formában e-mailben! Tájékoztatni fogunk arról, hogy hová küldheted vissza terméket és egyeztetést kezdeményezünk arra vonatkozóan, hogy az általad kifizetett összeget milyen módon térítjük vissza Neked.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy az elállási jogodat nem gyakorolhatod, ha

  • romlandó, vagy rövid szavatossági idejű terméket rendeltél; vagy 
  • zárt csomagolású élelmiszert, étrend kiegészítőt, kozmetikai vagy higiéniai terméket rendeltél és felbontottad a zárt csomagolást.
  • Adószámos jogi személyként (adószám megadásával) rendeltél.