Hogyan történik a rendelések feldolgozása?
1) Miután leadtad a megrendelésedet, minden esetben automatikus értesítést küldünk annak beérkezéséről. Ez az értesítés még nem jelenti a rendelésed visszaigazolását.
Kérünk, hogy az értesítésben szereplő adatok alapján ellenőrizd le, hogy az adataid helyesek-e illetve, hogy a megrendelt termékek neve, kiszerelése, darabszáma rendben van-e! Előfordulhat, hogy véletlenül elütöttél valamit, ilyenkor azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy javíthassuk, amit kell.
Ha nem kaptál értesítő levelet, akkor
- rossz e-mail címet adtál meg, vagy
- a levelünk a postafiókod spam v. promóciós mappájába került, vagy
- megtelt a postafiókod.
2) A beérkezett megrendeléseket ellenőrizzük, majd ezt követően megkezdődik a feldolgozásuk. A munkanapokon 10:00 óráig beérkező és teljesíthető rendeléseket még aznap becsomagoljuk és átadjuk a futárszolgálatnak.
3) A hibás adatokkal (e-mail cím, telefonszám, irányítószám, stb.) érkezett rendelések esetében e-mailben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot. Minél később érünk el, annál később tudjuk feladni a csomagodat!
4) A teljesíthető rendelések esetében, a csomag elkészítését követően küldjük el számodra a visszaigazolást.
5) A számlát minden esetben e-mailben kapod meg, a csomag feladásának napján, de nem feltétlenül a visszaigazolással egyidőben.
6) A csomag kiszállításával kapcsolatban a futárszolgálat küld majd Neked további értesítéseket e-mailben és/vagy SMS-ben. Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan szeretnél bármit módosítani (szállítási cím, kiszállítás napja, stb.), akkor a kiküldött csomagazonosító alapján a Futárszolgálattal kell egyeztetned!
7) Kérjük, hogy kívülről jól láthatóan sérült csomagot a futártól NE vegyél át! Vetess fel jegyzőkönyvet a sérülésről és utána minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy az új csomagot gyorsan feladhassuk Neked! Amennyiben sérült csomagot vettél át, akkor az abban lévő termékre sajnos nem tudunk reklamációt elfogadni.
8) A termékek ill. azok csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt csak a termékekről és a teljes külső csomagolásról készített fényképekkel együtt fogadunk el írásban, az info[kukac]reformio.hu e-mail címen!
9) További részletes információt a Gyakori kérdések ⇒ oldalon találsz!