Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.

Reformio Vevőszolgálat elérhetősége munkanapokon 8:15-16:15 | Email: info@reformio.hu | Tel:+36701234512

Rendelések feldolgozása

Hogyan történik a rendelések feldolgozása?

1) Miután leadtad a megrendelésedet, minden esetben automatikus értesítést küldünk annak beérkezéséről. Ez az értesítés még nem jelenti a rendelésed visszaigazolását

Kérünk, hogy az értesítésben szereplő adatok alapján ellenőrizd le, hogy az adataid helyesek-e illetve, hogy a megrendelt termékek neve, kiszerelése, darabszáma rendben van-e! Előfordulhat, hogy véletlenül elütöttél valamit, ilyenkor azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy javíthassuk, amit kell.

Ha nem kaptál értesítő levelet, akkor

  • rossz e-mail címet adtál meg, vagy
  • a levelünk a postafiókod spam v. promóciós mappájába került, vagy
  • megtelt a postafiókod.

2)  A beérkezett megrendeléseket ellenőrizzük, majd ezt követően megkezdődik a feldolgozásuk. A munkanapokon 10:00 óráig beérkező és teljesíthető rendeléseket még aznap becsomagoljuk és átadjuk a futárszolgálatnak.

3) A hibás adatokkal (e-mail cím, telefonszám, irányítószám, stb.) érkezett rendelések esetében e-mailben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot. Minél később érünk el, annál később tudjuk feladni a csomagodat!

4) A teljesíthető rendelések esetében, a csomag elkészítését követően küldjük el számodra a visszaigazolást.

5) A számlát minden esetben e-mailben kapod meg, a csomag feladásának napján, de nem feltétlenül a visszaigazolással egyidőben.

6) A csomag kiszállításával kapcsolatban a futárszolgálat küld majd Neked további értesítéseket e-mailben és/vagy SMS-ben. Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan szeretnél bármit módosítani (szállítási cím, kiszállítás napja, stb.), akkor a kiküldött csomagazonosító alapján a Futárszolgálattal kell egyeztetned!

7) Kérjük, hogy kívülről jól láthatóan sérült csomagot a futártól NE vegyél át! Vetess fel jegyzőkönyvet a sérülésről és utána minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy az új csomagot gyorsan feladhassuk Neked! Amennyiben sérült csomagot vettél át, akkor az abban lévő termékre sajnos nem tudunk reklamációt elfogadni.

8) A termékek ill. azok csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt csak a termékekről és a teljes külső csomagolásról készített fényképekkel együtt fogadunk el írásban, az info[kukac]reformio.hu e-mail címen!

9) További részletes információt a Gyakori kérdések ⇒ oldalon találsz!